Výživový seriál! Díl č. 13 LOW CARB vs HIGH CARB

Výživový seriál! Díl č. 13 LOW CARB vs HIGH CARB

Další výživový seriál LeGracie

LOW CARB na nás křičí snad z každé hubnoucí stránky…

🤯Je low carb opravdu jediná cesta, jak zhubnout a cítit se dobře? 🤯

👉O co vlastně jde? O snížení příjmu sacharidů na cca 50 – 100 g/den, kdy vyřazujete pečivo, přílohy (rýži, brambory, luštěniny) a zároveň navyšujete příjem zdravých tuků a bílkovin.

⛹️🏊 U sportovců low carb snižuje VÝKONNOST! Pokud sportujete, potřebujete sacharidy! Jak před, tak po tréninku. Díky glykogenu bude výkon mnohem lepší. A regenerace po silovém tréninku, kdy nedoplníte glykogen do poškozených svalových vláken? No au..😬

👉 A nyní nás zajímá, jak zvládají vyznavači LOW CARB splnit denní příjem vlákniny?… Suplementy? Hodně a hodně zeleniny?

Pokud jedete v low carb, máte dobře poskládané tuky, bílkoviny a tolik potřebnou vlákninu? Popřemýšlejte na tím….

PS: My v LeGracii na vlákninu, bílkoviny a tuky u našich výrobků myslíme také.